De fractie en het Lokale Netwerk VVD Achterhoek

De fractie van de VVD Oude IJsselstreek bestaat uit de raadsleden Rens Spijkers, Jos Sluiter en Memet Tekinerdogan en wordt ondersteund door fractieassistenten/commissieleden. Lees hier hoe u kunt meedenken en meepraten en hoe u ons kunt bereiken.

Onze raadsleden zijn volksvertegenwoordigers en nemen die taak serieus. De gemeenteraadsfractie onderhoudt graag veel contact met inwoners en bedrijven en hoort graag wat er bij hen leeft en doet graag inspiratie op. Indien u op één van onze fractiebijeenkomsten wilt laten horen wat u van een bepaald onderwerp vindt, bieden wij daar gelegenheid voor.

Voor vragen over de lokale politiek, inbreng door inwoners en bedrijven of om "zo maar" eens een fractievergadering bij te wonen, kunt u terecht bij het fractiesecretariaat dat gevoerd wordt door Jos Sluiter

Fractiesecretariaat:

Jos Sluiter

Grote Beer 94

7071 TT Ulft

Mobiel: 06 15275242

jos.sluiter@oude-ijsselstreek.nl

De heer Rens Spijkers

Schoolstraat 12a

7051 DC Varsseveld

Mobiel: 06 34023478

r.spijkers@oude-ijsselstreek.nl

De VVD als partij: Lokaal Netwerk VVD Achterhoek

De plaatselijke afdeling van de VVD in Oude IJsselstreek is opgegaan in het Lokale Netwerk VVD Achterhoek. Op de website van VVD Achterhoek vindt u regionaal nieuws en de gegevens van het netwerkbestuur.