Minister Bruno Bruins bezoekt Terborg om de Doeners in het zonnetje te zetten

© De Gelderlander

VVD’er, en vooral minister voor Medische Zorg en Sport, Bruno Bruins bezoekt Terborg om de Doeners in het zonnetje te zetten. Bruno Bruins bezoekt de Achterhoek in het kader van de aanstaande verkiezingen Provinciale Staten, Waterschap en het Europees Parlement. Ook voor deze organen is het contact met de inwoners en lokaal bestuur van cruciaal belang. Juist daarom wil de VVD de mensen die het meest belangrijk zijn eens in het zonnetje zetten; de Doeners!

De Minister kwam afgelopen maandag naar Terborg om samen met Jan Markink (gedeputeerde bij Provincie Gelderland) een aantal vaasjes uit te reiken aan de mensen die onze samenleving zo mooi maken. Door ons genoemd; de Doeners. Centrale thema’s waren hierbij de organisaties van Terborg 600 jaar en het Terborg Toernooi. Kijk voor een leuke sfeerimpressie naar het videoverslag van Regio8.

Floor Wissing-Kunst is mede initiatiefnemer en nummer 2 op de kandidatenlijst WS Rijn en IJssel. Als inwoonster van Terborg heeft Floor zich ingespannen om juist de Doeners uit haar stad in het zonnetje te zetten. Floor heeft samen met de mede organisatoren van deze bijeenkomst gezorgd voor een zeer mooie en geslaagde avond. En laten zien hoe belangrijk de Doeners zijn voor onze provincie, waterschap Rijn IJssel en Terborg.